Follow by Email

Saturday, 19 November 2011

manisnyerrr artis bertudung

ni irma .. model yang memang cun melecun dengan mata sepet die tu. hihihih tak sepet la saje je..

ni plak raja farah masa nak kawin kot... die pon dah pakai tudung . lepas die kawin asenye. memg comel ni mata besar dengan bulu mate pelsu je an

ni siti nurdiana.. manusia berubah kan. tengok sekarang dah pakai tudung. comey je kan

ni farah af. pon dah pakai tudung

ni yang paling aku suka. memang cute gler r. sape tengok mesti tak lepas tengok dah.maner tak nyer diana amir yang penuh kontroversi  dulu. hah tengok sekarang sopan jugak kan haha...

ni akma af pon dah bertudung.. cun nyer la

ni anne bekas dj radio hot fm. dah mula pakai tudung mase..... aku tak tau la. tau2 je dah pakai tudung
norkhiriah memg my peveret actreeessssa.... dah berubah untuk mencari jalan yang lebih indah dalam hidupnya dengan bertudung...

semoga mereka dapat meneruskan pemakain sebegini dan lebih baik. mner tau nak pakai purdah kan kan kan. ramai lagi artis yg berubah pakai tudung. pengacara tv pon yang dah ramai pakai tudung. kepada pembekal tudung zahra,fareeda,ekin ramai r untungla kan maklumlah dah ramai orang nak pakai tudung. pas ni ramai jugak nak masuk youtube nak tunjuk cara membelit tudung yg paling ranggi n ganas.. bler la converse n levis nak kuar tudung. hhihihihihii

Thursday, 17 November 2011

ni lah ruper muffin yang aku buat

ni mula2 nak buat muffin cokelat

ni isi dalam cup

byk kan


ni hasil dah siap

ni dierr dah siap sedap nyer
nak tempah ke

nanti untuk post yang akan datang saya nk bg resepi muffin plak .. khas untuk korang semua.. jangan ingat orng laki tak pandai masak ye
padahal akak aku yg ajar(suhaini bin johari yang ada kad wad tu semoga cepat sembuh)

Tuesday, 15 November 2011

muffin

ermmm
memalam ni kalu dpt mkan muffin memng sedap. tp tau tak nak membuat muffin tu bukn nyer senang.
kalu makan muffin ada plak teh o panas. perghhhh terbaik. nak pulak mase tu ada salji turun lagi la sedap...Entah sejak biler plak malaysia ni turun slji kan..
raya ari tu sempat la aku buat muffin bersama2 akak akak aku n adik sepupu. serononok gler buat sepah kat dapur. nasib baik malam kalau siang mesti jiran dah mintak. muffin ni ada byk jenis ada blueberry,srawberry,beri-beri,limau, tembikai entah la pulak ade ke tak. tapi nyer sumenyer sedap.
ni aku nak sertakan sedikit resepi untuk korng sume.. kene pandai olah sikit untuk kesesuian tangan yang pandai...

Monday, 14 November 2011

Madah berhelah

ASSALAMUALAIKUM
Salam permulaan bicara dari saya...
seronok sangat dapat mula nak bebelog-belog ni
terasa macam nak isi semua je
tak mudoh la
pe pe pon
jom foloww citer2 yang akan dipertunjukkan kepada anda semua pada mas akan datang
sekian untuk hari ini