Follow by Email

Tuesday, 15 November 2011

muffin

ermmm
memalam ni kalu dpt mkan muffin memng sedap. tp tau tak nak membuat muffin tu bukn nyer senang.
kalu makan muffin ada plak teh o panas. perghhhh terbaik. nak pulak mase tu ada salji turun lagi la sedap...Entah sejak biler plak malaysia ni turun slji kan..
raya ari tu sempat la aku buat muffin bersama2 akak akak aku n adik sepupu. serononok gler buat sepah kat dapur. nasib baik malam kalau siang mesti jiran dah mintak. muffin ni ada byk jenis ada blueberry,srawberry,beri-beri,limau, tembikai entah la pulak ade ke tak. tapi nyer sumenyer sedap.
ni aku nak sertakan sedikit resepi untuk korng sume.. kene pandai olah sikit untuk kesesuian tangan yang pandai...

No comments:

Post a Comment