Follow by Email

Thursday, 17 November 2011

ni lah ruper muffin yang aku buat

ni mula2 nak buat muffin cokelat

ni isi dalam cup

byk kan


ni hasil dah siap

ni dierr dah siap sedap nyer
nak tempah ke

nanti untuk post yang akan datang saya nk bg resepi muffin plak .. khas untuk korang semua.. jangan ingat orng laki tak pandai masak ye
padahal akak aku yg ajar(suhaini bin johari yang ada kad wad tu semoga cepat sembuh)

3 comments:

  1. wow..looks yummy..nanti buatkan saya satu yer..
    one more thing, kakak awak shud be binti bkn bin..
    ~~Madam Azura

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila agaknya boleh buat utk puan ek
      aah salah bin n binti sian die

      Delete