Follow by Email

Tuesday, 20 December 2011

comel vs comot


ni koleksi budak yang sabt comel lote aku pon tak tau kenapa la genetik dierg ni comel sgat. tak tau la mak ayah die macam maner rpe. agak agak macm maner la rupe mak n ayah dierag tu ek.
lantak la mcm mner muke dierng yang penting budak- budak ni comel comel belaka. ni korng mesti nak lempang terajang je kalu jumpa  budak mcm ni sbb terlebih comel. kalu jadi mak ayah dierng fesyen ape yang pling dierng suke buat kat anak2 dierang kan. 



anak terlsbih bijak ni
dinasihati berjumpa dengan pakar kerana mungkin anak anda mempunyai usb kabel yangboleh disambungkan degn komputer sebb tu bijak sgt



ni jenis anak2 solehah je kan
suci je sebb mak die dari dalam peruit dok download ayat al-quran tu yang lahir anak2 yang comel lote n soleh n solehah


sape ingat budak dua orng kat atas ni budak yang selalu sgt berkungfu mase kecik dulu lawak gler kalu tengok dierng belakon macm2 pesen.


No comments:

Post a Comment