Follow by Email

Saturday, 19 November 2011

manisnyerrr artis bertudung

ni irma .. model yang memang cun melecun dengan mata sepet die tu. hihihih tak sepet la saje je..

ni plak raja farah masa nak kawin kot... die pon dah pakai tudung . lepas die kawin asenye. memg comel ni mata besar dengan bulu mate pelsu je an

ni siti nurdiana.. manusia berubah kan. tengok sekarang dah pakai tudung. comey je kan

ni farah af. pon dah pakai tudung

ni yang paling aku suka. memang cute gler r. sape tengok mesti tak lepas tengok dah.maner tak nyer diana amir yang penuh kontroversi  dulu. hah tengok sekarang sopan jugak kan haha...

ni akma af pon dah bertudung.. cun nyer la

ni anne bekas dj radio hot fm. dah mula pakai tudung mase..... aku tak tau la. tau2 je dah pakai tudung
norkhiriah memg my peveret actreeessssa.... dah berubah untuk mencari jalan yang lebih indah dalam hidupnya dengan bertudung...

semoga mereka dapat meneruskan pemakain sebegini dan lebih baik. mner tau nak pakai purdah kan kan kan. ramai lagi artis yg berubah pakai tudung. pengacara tv pon yang dah ramai pakai tudung. kepada pembekal tudung zahra,fareeda,ekin ramai r untungla kan maklumlah dah ramai orang nak pakai tudung. pas ni ramai jugak nak masuk youtube nak tunjuk cara membelit tudung yg paling ranggi n ganas.. bler la converse n levis nak kuar tudung. hhihihihihii

No comments:

Post a Comment